Uz Instagram do bolje promocije filmova
Mnogo je divnih prednosti kad postanete glumci. Dobro ste plaćeni za svoj kreativni rad, a možete se vidjeti i na velikom platnu pred tisućama, ako ne i milijunima gledatelja. Ali nakon što je snimanje završeno, vrijeme je za početak teškog posla: marketinga. Mnogi gledatelji znatiželjni su što je točno obuhvaćeno glumačkim ugovorom te kako i koliko njihovo promoviranje filmova na Instagramu zaista djeluje na publiku i povećava njihov prihod.
Naime, ugovor koji glumac potpisuje sa studijem ili producentskom kućom značajno će se razlikovati ovisno o filmu i glumčevom statusu. Tako u jednu od stavki koju glumci prema ugovoru moraju odraditi je svakako i promocija filma. Nekada je ona uključivala pojavljivanje na televiziji, davanje intervjua, dok to danas podrazumijeva i promociju filma na Instagramu.
Prednosti promocije na društvenim mrežama
Slavne osobe mogu samopromovirati ili reklamirati svoje filmove koristeći svoje račune na društvenim mrežama jer imaju utjecaj na javnost. Za slavnu osobu ključno je imati aktivan račun na bilo kojoj platformi – bilo da se radi o Instagramu, Twitteru ili Facebooku – jer im omogućuje da izgrade jači odnos sa svojim pratiteljima. Promocija njihovih filmova ima veliku korist od ovakve međusobne veze.
Stranica za obožavatelje na Facebooku ili Instagram račun mogu učinkovito promovirati film slavnih samo jednom objavom, a društveni mediji nude niz drugih platformi za filmski marketing. Ne postoji niti jedna 100 % pouzdana strategija koju sve slavne osobe koriste za reklamiranje vlastitih filmova pa se tako svi oni služe različitim strategijama i načinima promocije. Na primjer, mnogi glumci kupuju Facebook likeove za svoju fan stranicu, druge pak slavne osobe koriste Twitter kao vlastitu platformu za promociju. Treći pak tweetaju o svojim budućim filmovima na misteriozan i dvosmislen način kako bi dodatno potaknuli interes svojih pratitelja. Međusobno dijeljenje objava o filmskim “teaserima” još je jedna učinkovita strategija koju slavne osobe koriste za promoviranje svojih filmova.
Specifičnost Instagrama
Instagram kao društvena mreža vrlo je specifičan i pruža bezbroj mogućnosti za promociju, a ono što je korisno za sve koji se na njemu žele promovirati, pa tako i glumce, je činjenica da se zajednica ljudi koji imaju račune na Instagramu svakim danom sve više povećava. Zbog svoje brzine i ležernosti, Instagram je omiljena društvena mreža na kojoj glumci promoviraju svoje filmove. Spojem zanimljive mreže i dobrog sadržaja, glumci nedvojbeno mogu doprijeti do svojih gledatelja te utjecati na njihovu odluku hoće li otići pogledati njihov film, seriju ili predstavu ili ne.
Mogućnošću dodavanja videozapisa na Instagramu glumci su dobili priliku dijeliti i teasere svojih filmova ili serija i na taj način uputiti gledatelje u svoje projekte. S druge strane, Instagram priče dodatno su pribižile glumce njihovoj publici jer mogu svaki dan postavljati dijelove iz svog privatnog ili profesionalnog života čime će publici izgledati bliže, bit će im zanimljiviji i sigurno će poželjeti pogledati njihov nov film, seriju ili predstavu.
Dobre statistike
Unatoč činjenici da Instagram profile glumaca, barem onih holivudskih, vode PR agencije, a ne oni sami, uspješnost promocije filmova uz pomoć Instagrama vrlo je visoka. Ono što valja naglasiti je da nije dovoljno objaviti samo najavu filma ili datum njegove premijere nego postepeno stvarati zajednicu pratitelja kojima će glumac onda biti zanimljiv, pratit će sve što on radi, privatno i poslovno pa će naravno iz takvog odnosa doći i želja za odlaskom na premijeru, gledanje serije i slično.
Dakle, glavno pravilo dobre promocije na Instagramu je autentičnost i prirodnost.