Prednosti korištenja društvenih mreža
Sve većim tehnološkim razvojem i rasprostranjenošću interneta, tradicionalne medije i tradicionalne načine komunikacije uz pomoć mobilnog telefona zamijenilo je komuniciranje putem društvenih mreža.
Upravo je spajanje ljudi bila jedna od parola prve društvene mreže – Facebooka koji je brojnim prijateljima i poznanicima koji nemaju mogućnost svakodnevnog druženja i susreta omogućio neograničeno komuniciranje. To je postala jedna od prvih prednosti društvenih mreža i razlog zbog kojeg je sve veći broj ljudi postao članom tih zajednica.
Mogućnost upoznavanja i razmjene mišljenja
O tome koliko su društvene mreže velike, ali i posjećene zajednice dovoljno govore rezultati istraživanja koji pokazuju da velik broj ljudi koristi društvene mreže, a evo i konkretnih brojki:
- 73 % na YouTubeu
- 68 % na Facebooku
- 35 % na Instagramu
- 29 % na Pinterestu
- 27 % na Snapchatu
- 25 % na LinkedInu
- 24 % na Twitteru
S ovim brojevima u razmatranju, jasno je kako su društvene mreže odlična baza za stjecanje kontakata u raznim područjima, bilo da se radi o stjecanju prijatelja, poslovnih kontakata ili pak komunikaciji s onim već postojećima. Osim kontaktiranja, društvene mreže omogućuju svojim korisnicima i razmjenu razmišljanja, stavova te komentiranje različitih društvenih događaja.
Započinjanje poslovanja
Osim druženja i razmjene mišljenja, društvene mreže su odlične i zbog toga što korisnicima daju mogućnost započinjanja vlastitog posla i to kroz stvaranje različitih sadržaja. Za razliku od klasičnog načina poslovanja koji uključuje otvaranje obrta ili tvrtke i poslovanje putem reklama u novinama, na društvenim mrežama bolje razumijete svoju publiku te im možete pružiti bolji sadržaj.
Materijale na društvenim mrežama prilagođavate željama potencijalnih klijenata, što povećava interakciju njih i vaše tvrtke. Još jedna prednost je to što probleme s klijentima možete riješiti brže jer imate izravan odnos s njima, odnosno možete razgovarati s njima jedan na jedan, pozabaviti se njihovim problemima i u tom procesu poboljšati imidž svoje marke.
Odlične mogućnosti za freelancere
Osim što možete pokrenuti vlastiti posao koji će se temeljiti na kreiranju sadržaja, na društvenim mrežama su vam dostupne i plaćene usluge oglašavanja. Naime, plaćeni oglasi su alternativa i ako želite imati zaradu sa strane, uz svoj klasični posao. Svaka platforma društvenih mreža ima vlastitu opciju plaćenog oglašavanja pa ćete tako, ovisno o vašoj platformi, imati različite opcije za oglašavanje. Ukoliko u nekom trenutku želite u potpunosti prijeći na ovakav način poslovanja, društvene mreže imaju potencijal za uspostavljanje vašeg brenda što je svakako velika prednost. U tom smislu svoj brend izlažete zainteresiranim potencijalnim klijentima kada se povežete s njima, a opcija objavljivanja besplatnog organskog, odnosno vašeg vlastitog sadržaja omogućuje vam da tijekom vremena stvorite identifikaciju robne marke sa svojom publikom.
Budući da vam društveni mediji omogućuju dijeljenje, oni također pomažu u razvoju vašeg brenda. Na ovakvim platformama možete dijeliti i ponovno postaviti materijal što implicira da vaši pratitelji mogu podijeliti vaš materijal sa svojim prijateljima i obitelji, omogućujući vašoj tvrtki da dosegne širu publiku. Ovaj način poslovanja je fantastična tehnika za generiranje novih potencijalnih klijenata s kojima inače ne biste stupili u kontakt što svakako pomaže u rastu vašeg poslovanja i stvaranju više potencijalnih klijenata.